Reklaamtooted vastutustundliku ettevõtja firmapeol

Kõik meist soovivad vahetevahel tulla välja rutiinist, lüüa end üles ja lõbutseda. Üks vahva firmapidu on üritus, mida ootab pea iga töötaja. See on justkui teetähis või restart, mis aitab kokku võtta nii eelnenud õnnestumised kui möödalaskmised, et värskete ideedega ja energiast tulvil edasi minna.

Loodussõbralikud reklaamtooted firmapeol  

Iga ettevõtja, kes hoolib oma töötajatest, võiks meeles pidada, et ühisüritus meeldivas õhkkonnas tugevdab meeskonnatunnet ja motiveerib – olenemata sellest, kas tegemist on suurettevõttega või väikefirmaga. Viimasel juhul on eeliseks see, et keegi ei tunne ennast kõrvalejäetuna.

Firmapeo korraldamiseks on erinevaid viise – sportlikest suvepäevadest või laevareisist saunapeoga lõppeva rabamatkani. Mõned kollektiivid eelistavad aga ühiseid loomingulisi koolitusi, olgu siis keraamikaõpituba looduskaunis kohas disaineri juhendamisel või mõni muu meisterdamine, mis pakub isetegemise rõõmu. Kummalgi juhul ei saa läbi ilma väikeste meenete ja firmakingitusteta. Asjakohased on ka logoga ühesugused rõivad, näiteks logoga nokamütsid, pusad, t-särgid, sokid, kaelarätikud ja trükiga kotid, mis aitavad tõhusalt kaasa meeskonnatunde tugevdamisele ja täiesti tõestatult suurendavad ka teie brändi nähtavust!

Loodussäästlikud logoga tekstiiltooted  

Lisaks aitab kingituseks saadud riietusese või näiteks oma ettevõtte sloganiga termostops rõõmsaid peomälestusi veel kaua elavana hoida.

Missuguseid promotooteid valmistada ning millises mahus, sõltub iga ettevõtte eelarvest. Tähtis on see, et need oleksid kvaliteetsed ja soovitatavalt ka jätkusuutlikkuse põhimõttest kantud. Teisisõnu peaksid need firmakingitused olema valmistatud taaskasutatud või biolagunevatest materjalidest võimalikult loodussäästlikult.

Ökoloogiline mõtteviis on tulnud, et jääda

Paari viimase aastaga on toimunud lausa murranguline mentaliteedimuutus. Paljud inimesed on endale teadvustanud, et vanaviisi edasi minna enam ei saa ja on juba ka valmis maksma rohkem sotsiaalselt vastutustundlike brändide eest.

ÜRO ja Accenture uuring kestliku arengu võimalustest ja väljakutsetest, mis viidi läbi 99 riigi 1000 tippijuhi seas, tõi välja, et 71% globaalsete ettevõtete juhtidest usub, et ennekõike just ettevõtted peavad panustama maailma kestliku arengu eesmärkide saavutamisse (allikas: Miltton).

Enamik reklaamkingitustega tegelevatest suurfirmadest on trendiga kaasa läinud ja kujundanud välja terved tootesarjad, mis põhinevad taaskasutusel ja ümbertöötlemisel. Kõik ikka ühise eesmärgi nimel – olla keskkonnasäästlikum.

Millised siis on need loodussõbralikud firmakingitused, mis haakuvad vastutustundliku üritusturundusega?

Kingituste ja meenete valik sõltub muidugi ürituse laadist: kas on tegemist välistingimustes toimuva matkaga või korraldatakse tore firmapidu kruiisilaeval, õpituba või ettevõtte suvepäevad. Kuna aga erinevaid ökoloogilisi reklaamtooteid on piisavalt, siis on täiesti võimalik leida iga sündmuse puhul just teie brändi lugu kõige ilmekamalt jutustavad esemed.

Termostops, joogipudel ja einekarp  

Olenemata toimumiskohast serveeritakse firmapeol kindlasti mitmesuguseid suupisteid ja jooke. Jooginõud ongi üks kõige rohkem kasutatud reklaamkingituste liike. Klassikalisim näide on joogipudel. Uuesti on moodi läinud korduvkasutatavad klaasist joogipudelid, millele saab firma sõnumi trükkida või koguni graveerida. Polüpropüleeni asemel kasutatakse joogipudelite valimstamiseks üha rohkem erinevast taimsest toormest materjale, näiteks suhkruroogu ja kohvipurujääke. Sellised joogipudelid ei jää sugugi alla toornafta baasil valminud plastikpudelitele, pigem vastupidi.

Laialdast kasutust on leidnud ka bambuspuit kui kiiresti taastuv ressurss. Oma maksimumi saavutab bambus 5 aastaga, pealegi kasvab bambusepuu maharaiumisel selle juurtest 4-7 uut võrset ning puit on ka vastupidav ja kergesti töödeldav. Bambusest veepudelid ja kohvitopsid on juba päris tavaliseks saanud. Termostassid on samuti reklaamkingitustena väga laialt levinud. Need on vajalikud ja käepärased ning lihtsasti bränditavad.

Vabaõhuüritusel, näiteks matkal kulub marjaks ära ka korralik nisufiibrist tehtud einekarp. Nisukõrtest saab samuti plastikusarnast materjali, mis sobib nii toidunõude valmistamiseks, kuid ka sellest tehtud päikeseprillid on väga ägedad.

Põlu alla sattunud plastikkõrte asemel on ringlusesse tulnud hulgaliselt erinevast materjalist joogikõrsi. Neid korduvkasutatavaid kõrsi tehakse nii Saaremaa pilliroost kui bambusest, mõlemale saab ilusasti väikselt graveerida firma logo või hüüdlause.

Bambusest joogikõrred  

Millest aga kindlasti firmaüritustega seoses mööda minna ei saa, on firmatekstiil ehk reklaamrõivad. Alustades nokamütsidest ja lõpetades sokkidega. Loodussõbralike sokkide puhul saab valida merest välja püütud kalavõrkudest ja bambuskiust sokkide vahel. Mõlemaid on võimalik tellida sissekootud logoga või oma mustriga. Nokamütsid (nagu ka kotid ja vihmavarjud) on tihti valmistatud RPET-materjalist ehk taaskasutatud plastikpudelitest. RPET (ingl. k. recycled polyethylene terephthalat) materjali tootmisel hoitakse kokku ca 75% fossiilseid kütuseid ja CO² emissioon väheneb kuni 70% võrreldes tavapärase tootmisprotsessiga. Saadud materjal vastab kvaliteedilt harjumuspärasele standardile. Ümbertöödeldavaid plastikpudeleid korjatakse enamasti välja merest, aidates nii kaasa maailmamerede plasträmpsust puhastamisele.

Paljud tekstiilibrändid on samuti hakanud hoogsalt materjali taaskasutama. Näiteks on Salvage brändi t-särgid, pusad, põlled ja kotid tehtud 60% ulatuses taaskasutatud plastikust ja 40% ulatuses puuvillatööstuse jääkidest. Saadud materjal on vastupidav ning kvaliteetne, pastelne värvigamma aga lausa paitab silma. Ökotekstiilile saab kanda logo stiilselt nii trükitult kui ka tikandina.

Salvage pastelsed T-särgid  

Igasugustel koosviibimistel võib vaja minna ka kirjutusvahendit ja märkmikku, et kirja panna põnevaid fakte või huvitavaid mõtteid. Loodussõbralikest materjalidest pliiatsite valik näib lausa lõputu. Bambusest ja eestimaisest puidust pliiatsite kõrval uhkeldavad taaskasutatud piimapakkidest ja kohvipaksust, nisukõrtest ja taaskasutatud plastikust pastapliiatsid, mille juurde sobib superhästi kivipaberist märkmik – paber on valmistatud kivipurust.

Piknikel ja matkadel on mõistlik puuviljade ning snäkkide transportimiseks kasutada spetsiaalselt värskete toidukaupade jaoks mõeldud võrkkotte. Need on samuti valmistatud taaskasutatud plastikpudelitest ning otse loomulikult ka korduvkasutatavad!

Korduvkasutatavad kotid värskete puuviljade jaoks  

Soovin teile vingeid firmapidusid ja jätkusuutlikke otsuseid!

Veel huvitavaid fakte firmakingituste ja loodussäästlike reklaamtoodete kohta saab lugeda järgmistest artiklitest:

Miks iga ettevõtja peaks rohkem kasutama firmakingitusi?

Mis kasu on ärikingitustest digitaalsel ajastul?

Kuidas firmakingitustega maailma päästa?

Kuidas lisada toodetele digitaalsisu?

Retk loodussäästlike kingituste maailma

Mis on uut ärikingituste valdkonnas?

Lähitulevikus pakub parimaid reklaamkingitusi tehisintellekt

Anti Saluneem

Logotrade reklaamkingituste agentuuri asutaja ja omanik

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700