• 13.11.25, 12:13

Agentuuritulu TOPi võitja: me ei tõsta hindu, kui klientidel on keeruline

Kui klientidel on oma eelarvete täitmisega keerulisemad ajad, siis strateegilise koostööpartnerina ei tundu mõistlik seda olukorda omalt poolt veel hinnatõusuga survestada, sõnab suurima agentuuritulu teenija MBD juht Erki Heinsaar.

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

MBD juht Erki Heinsaar
  • MBD juht Erki Heinsaar
  • Foto: MBD

Seotud lood

TOP
  • 13.11.25, 10:35
Agentuuritulu TOP | Kasvu vedasid digiagentuurid, otseturundus on tagasi
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
Eesti turundusagentuuride kogutulu suurenes 2024. aastal võrreldes 2023. aastaga hinnanguliselt 6–8%. Sektori veduriks olid digitaalsed ja andmepõhised turunduslahendused, samas kui traditsioonilised valdkonnad (meedia, reklaam) hoidsid stabiilset, kuid aeglasemat tempot.
TOP
  • 12.11.25, 12:59
Reklaamimüügi TOPi võitja: Eesti tele- ja raadioturg on jätkuvalt kõige rangemalt reguleeritud meedialiik
„Digitaalsetel platvormidel sellist järelevalvet ega kohustusi ei ole“
See seab meid paratamatult kehvemasse konkurentsipositsiooni võrreldes digitaalsete platvormidega, kellel sellist järelevalvet ega kohustusi ei ole, ütleb Duo Media Networksi reklaamiosakondade juht Mirjam Viiding.
TOP
  • 12.11.25, 09:21
Reklaamimüügi TOP | Digikanalite hoog raugeb, trükimeedia kogub hoogu
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
Enamik Eesti suuremaid reklaamimüügi kanaleid koges möödunud aastal müügimahtude langust või seisu, mis viitab turu ja reklaamieelarvete ettevaatlikule kohandumisele majanduse jahtumise foonil.
TOP
  • 11.11.25, 15:52
Sündmusturundusagentuuride TOPi võitja: peame vältimatult makromajandusliku olukorraga arvestama
Üritusteturul tegutsedes ei saa me olla erandiks, sest sektori seis sõltub samamoodi laiemast majanduskeskkonnast nagu paljudel teistelgi valdkondadel, leiab Jolose juht Tanel Lillepalu.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele