Prantsusmaal Cannesis lõppes iga-aastane reklaami tippsündmus Cannes Lions. Kontuuri loovjuht Urmas Villmann on rohkem kui kümme korda seda festivali külastanud ning rääkis põgusalt, mis seal toimus.
- Urmas Villmann juhib reklaamiagentuuri Kontuur, mis on võitnud Eesti reklaamiauhinna Kuldmuna ja jõudnud Cannesi reklaamifestivalil finalistide sekka. Foto: Karli Saul
Villmanni sõnul ei ole raske arvata, et kõige suurem trend, millest räägiti oli tehisintellekt ehk AI. „Lisaks vaadati minevikku ja räägiti tehtud asjadest.“ Ta ütles, et igal laval toimunud intervjuus arutati, et kas tema kaotab nüüd töö. „Inimene on see, kes loovuse suunal tegutseb. Tehnoloogia ja loovus on see, mis on ajast aega koos tegutsenud.“ Ta lisas, et tehnoloogia on loovust kõvasti muutnud.
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.