• 26.06.23, 13:24

Villmann: tehnoloogia on loovust kõvasti mõjutanud

Prantsusmaal Cannesis lõppes iga-aastane reklaami tippsündmus Cannes Lions. Kontuuri loovjuht Urmas Villmann on rohkem kui kümme korda seda festivali külastanud ning rääkis põgusalt, mis seal toimus.
Urmas Villmann juhib reklaamiagentuuri Kontuur, mis on võitnud Eesti reklaamiauhinna Kuldmuna ja jõudnud Cannesi reklaamifestivalil finalistide sekka.
  • Urmas Villmann juhib reklaamiagentuuri Kontuur, mis on võitnud Eesti reklaamiauhinna Kuldmuna ja jõudnud Cannesi reklaamifestivalil finalistide sekka.
  • Foto: Karli Saul
Villmanni sõnul ei ole raske arvata, et kõige suurem trend, millest räägiti oli tehisintellekt ehk AI. „Lisaks vaadati minevikku ja räägiti tehtud asjadest.“ Ta ütles, et igal laval toimunud intervjuus arutati, et kas tema kaotab nüüd töö. „Inimene on see, kes loovuse suunal tegutseb. Tehnoloogia ja loovus on see, mis on ajast aega koos tegutsenud.“ Ta lisas, et tehnoloogia on loovust kõvasti muutnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele