Age Reklaam tunnetab turundussektori survet omal nahal
Agentuuri müügitulu kahanes möödunud aastal võrreldes varasema aastaga kolmandiku võrra. Ettevõtte juhi sõnul on põhjuseks klientide tellimuste vähenemine majanduslanguse tingimustes, kus turundussektor esimesena löögi saab.
1992. aastal asutatud Age Reklaam OÜ põhitegevusalaks on reklaamiteenuse osutamine, sealhulgas terviklike turunduskommunikatsiooni- ja reklaamistrateegiate väljatöötamine, reklaamikampaaniate loomine, ettevalmistamine ja elluviimine.
2024. aasta oli üritusturundusagentuurile Jolos järjekordselt edukas. Agentuuri tegevjuhi ja partneri Tanel Lillepalu sõnul panustatakse teadlikult jätkusuutlikule arengule.
2024. aasta oli turundus- ja disainiagentuuri AD Angels jaoks hoolimata sektori üleüldisest ebastabiilsest olukorrast edukas. AD Angelsi partneri ja tegevjuhi Annika Aviksonisõnul aitasid sellele kaasa õiged inimesed ja head inimsuhted.
Täisteenust pakkuv meediaagentuur Inspired Universal McCann’i müügitulu 2023. aastal oli 23,1 miljonit. Ettevõte on jätkuvalt suurima müügituluga meediaagentuur Eestis, mille juhipositsiooni hoiavad nad juba 2013. aastast.
Eesti suurim täisteenust pakkuv digimeedia agentuur Mediabrands Digital kasvatas oma käivet taas üle 30%. Ettevõtte on 2020. aasta müügitulu kasvatanud tänaseks 2,6-kordseks.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.