Eesti suurim täisteenust pakkuv digimeedia agentuur Mediabrands Digital kasvatas oma käivet taas üle 30%. Ettevõtte on 2020. aasta müügitulu kasvatanud tänaseks 2,6-kordseks.
Ettevõtte peamisteks tegevusvaldkondadeks on intenetistrateegiate loomine, digimeedia planeerimine, otsimootori turundus, sotsiaalmeedia turundus, programmatic buying ning erinevate digiteenuste pakkumine ja vahendamine. Tegemist on regiooni suurima Meta Platforms Ireland Limited ja Google’i partnereiiga, kes omab ka Google Premier Partner sertifikaati.
Digiturundusagentuuride TOPis platseerus teisele kohale Mediabrands Digital. Topis kõrge koha saavutas ka agentuur Häk. Ettevõtete juhid avavad, kuidas neil eelmine aasta läks, millised olid suurimad kordaminekud ja väljakutsed ning mida plaanivad tulevikuks.
Neli aastat järjest Äripäeva agentuuritulu ja e-turundusagentuuride TOPi eesotsas figureerinud Mediabrands Digital OÜ kasvatas 2022. majandusaasta aruande järgi käivet ja töötajate arvu kolmandiku võrra. Vaata lisaks, kui palju maksti töötajatele keskmiselt brutokuupalka ja millised on ettevõtte tulevikuplaanid.
Digiturundusagentuuri Mediabrands Digital juhi Erki Heinsaare sõnul on Google Analytics 4-le üleminekut võetud põhjendamatult kergelt ja neil, kes seal täna asju õigesti teevad, on suur konkurentsieelis. Lisaks märkis ta muu hulgas, et AI tulekuga on spetsialiste pigem juurde vaja.
Mediabrands Digitali juhi Erki Heinsaare sõnul on digi kasvutempo raugemas, kuid kasvu on näha sotsiaalmeedia ja eriti TikToki osas, kus ilmselt saab Eestis reklaame tegema hakata juba sel aastal.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.