Konverentside ja korporatiivürituste korraldaja NJ Productioni müügikäive püsis 2023. aastal stabiilsena, samas kasum kukkus 78 protsenti.
Pärast NJ Productioni rekordilist 2022. aastat toimus turul 2023. aastal lühike aeglustumine, mis võimaldas ettvõttel tegevust ümber suunata ja optimeerida. Sel perioodil tehti strateegiline käik ning asutati Soomes uus tütarfirma, mis võimaldas neil palgata oskustööjõudu ning tuua ennast lähemale klientidele ja ürituste produktsioonidele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Lisatud sündmusturunduse TOPi tabel
Sündmusturunduse TOPi esikohal troonib teist aastat järjest NJ Production. Ettevõtte juhi Jonas Olssoni sõnul oli 2022. aasta üleminekuaasta, tuues samas kaasa laienemise Helsingisse ning enda seatud ootuste ületamise.
Üritusturundusagentuur NJ Production laiendas oma tegevust – uues Helsingi kontoris töötab kogenud rahvusvaheline produtsentide tiim. Agentuuri globaalset tegevust tunnustati ka selle aasta Kuldmunal eriauhinnaga "Ekspordimuna", mille pälvis Oslos korraldatud Stora Enso tippjuhtide konverents.
Lisatud üritusturunduse TOPi tabel
Üritusturundusagentuuri NJ Productioni omanik ja juhatuse liige Jonas Peter Olsson rääkis intervjuus, et nende jaoks on oluline olla ettevõtetele strateegiline partner ning seetõttu teevadki nad aastas vaid 15 rahvusvahelist suurt produktsiooni ja koostöö toimub ainult organisatsioonide peakontoritega.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.