Autor: Maarit Eerme • 4. november 2022

Üritusturunduse TOPi võitja: 15 vinget produktsiooni aastas

Üritusturundusagentuuri NJ Productioni omanik ja juhatuse liige Jonas Peter Olsson rääkis intervjuus, et nende jaoks on oluline olla ettevõtetele strateegiline partner ning seetõttu teevadki nad aastas vaid 15 rahvusvahelist suurt produktsiooni ja koostöö toimub ainult organisatsioonide peakontoritega.
NJ Productioni meeskond Londonis üritust korraldamas.
Foto: Mantas Gudzinevicius

Olsson ütles, et 2020 oli nende jaoks suur väljakutse ning nende tegevus sai väga palju mõjutatud koroonast. “Me proovisime leida virtuaalset platvormi, mis aitab lahendada klientide vajadusi ning mitte ära tühistada üritusi, mis olid juba planeeritud,” rääkis ta. Kuna nende jaoks ei olnud ühtegi sobilikku platvormi turul, siis hakati seda ise disainima ja välja töötama. Ettevõtte meeskonnas olid juba vastavate kogemuste ja oskustega inimesed olemas. “Koondasime meeskonna kokku ning arutasime koos klientidega, millist keskkonda täpselt vaja on. Me ei saanud kasutada Google’i platvormi, kuna see ei tööta igal pool maailmas. Hakkasime töötama Microsofti platvormil ning proovisime aru saada, kuidas meediaväljaanded sealtkaudu igale poole maailma pääsevad.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700