• 04.11.22, 09:02

Üritusturunduse TOPi võitja: 15 vinget produktsiooni aastas

Üritusturundusagentuuri NJ Productioni omanik ja juhatuse liige Jonas Peter Olsson rääkis intervjuus, et nende jaoks on oluline olla ettevõtetele strateegiline partner ning seetõttu teevadki nad aastas vaid 15 rahvusvahelist suurt produktsiooni ja koostöö toimub ainult organisatsioonide peakontoritega.
NJ Productioni meeskond Londonis üritust korraldamas.
  • NJ Productioni meeskond Londonis üritust korraldamas.
  • Foto: Mantas Gudzinevicius
Olsson ütles, et 2020 oli nende jaoks suur väljakutse ning nende tegevus sai väga palju mõjutatud koroonast. “Me proovisime leida virtuaalset platvormi, mis aitab lahendada klientide vajadusi ning mitte ära tühistada üritusi, mis olid juba planeeritud,” rääkis ta. Kuna nende jaoks ei olnud ühtegi sobilikku platvormi turul, siis hakati seda ise disainima ja välja töötama. Ettevõtte meeskonnas olid juba vastavate kogemuste ja oskustega inimesed olemas. “Koondasime meeskonna kokku ning arutasime koos klientidega, millist keskkonda täpselt vaja on. Me ei saanud kasutada Google’i platvormi, kuna see ei tööta igal pool maailmas. Hakkasime töötama Microsofti platvormil ning proovisime aru saada, kuidas meediaväljaanded sealtkaudu igale poole maailma pääsevad.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele