• 30.07.21, 09:18

Reklaamituru taastumine kergitas Ekspress Grupi kasumit üle kahe korra

Kasvanud digitellimuste maht ning taastunud reklaamiturg aitasid Ekspress Grupil teenida II kvartalis aasta võrdluses oluliselt rohkem kasumit ning käivet, selgub ettevõtte kvartaliaruandest.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu Foto: Andras Kralla
"Müügitulude kasvu taga on hästi taastunud ning osaliselt teiste meedialiikide arvel täiendavalt kasvanud online-reklaamiturg, mis näitas head kasvu kogu Baltikumis," märkis ettevõtte juht Mari-Liis Rüütsalu. Ettevõtte sõnul on aga jätkuvalt surve all paberreklaami müügitulu, mis ei ole siiani taastunud pandeemiaeelsele tasemele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele