• 04.11.20, 13:37

Rain Pikand: edukad panevad turunduse toote sisse

Kas sa jood hommikutii musta kohvi ja selle kõrvale klaasist lonksu kaupa piima? Või piimavahtu? Tõenäoliselt mitte. Pigem kohv ja piim seal sees või piim ja piimavaht seal sees. Tihti on nii, et asjad töötavad koos paremini.
Inbanki e-kommertstegevuse juht ja Kuldmuna 2020 elutööpreemia laureaat Rain Pikand
  • Inbanki e-kommertstegevuse juht ja Kuldmuna 2020 elutööpreemia laureaat Rain Pikand
  • Foto: Raul Mee
Kuidas sellel kummalisel 2020. aastal siis turundus töötab? Natuke skemaatiliselt võiks öelda, et parimal moel töötab turundus siis, kui ta on toote sisse sulatatud. Enamikes ettevõtetes see nii ei ole ja tihti on põhjused objektiivsed või kollektiivsed. Toode ise peab lähtuma turu vajadustest. Teeme lihtsamaks – turgu ei ole olemas, on inimesed, kes moodustavad “turu”. Ehk siis inimlikud vajadused loovad tooteid ja teenuseid. Ja kui turundus lähtub inimeste vajadustest, räägib inimestega, siis on see ju turundaja unistus – saab lugusid jutustada!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele