Karl Multer: päeva lõpuks loeb see, kas klient ostab
Turundus võib tuua klikke, meeldimisi ja kauneid kampaaniaid, kuid ettevõtte tegelik edu selgub alles müügitulemustes, märgib enam kui 25 aastat turundus- ja reklaamivaldkonda kujundanud Karl Multer.
„Kui turunduse numbrid on ilusad, aga müügitulemused halvad, siis on midagi valesti. Päeva lõpuks loeb see, kas klient ostab,“ sõnas Karl Multer Müügijuhtimise konverentsil. Tema sõnul ei saa müügitiim loota, et turundus üksinda tulemused toob, ning turundus ei saa piirduda pelgalt sõnumi edastamisega. „Turundus peab olema müügi partner ja strateegiline tööriist, mitte lihtsalt ruupor.“
Pole mõtet endale ise klaaslage ehitada, võta telefon ja helista USAsse või siis tee Facebooki postitus, sihi see Namiibia turule ja vaata, mis juhtuma hakkab, utsitasid kolm viimastel aastatel läbi löönud eksportijat Äriplaani majanduskonverentsil teisigi tegutsema.
Tark Turundus on Best Marketingi, La Ecwadori, PHD, Duo Media ja EISi ekspordiosakonna arvamuskonkurss, mille eesmärk on edendada Eesti turunduskogukonna sisulist arutelu. Tutvu konkursi TEEMADE ja REGLEMENDIGA.