Orangetime’i uus juht tahab muuta üritusturunduse rolli äris. „Me peame enda eest seisma!“
Üritusturundusagentuuri Orangetime värske tegevjuht Asso Soosalu näeb ühe eelseisva väljakutsena väärtuspakkumise loomist, mis aitaks üritusturundust kogu ahelas ülespoole kergitada ja seeläbi ka eelarveid tõsta.
Alates 7. juulist 2025 juhib Omnicom Media Grupi meedia- ja turunduskommunikatsiooni agentuuri PHD Estonia Dane Tall, kes on kogenud turundusjuht ning kelle eesmärk on viia agentuur uude kasvuetappi.
Miks maksavad tuhanded inimesed (mitte väikest) raha selle eest, et täiesti vabatahtlikult ujuda 4 km, sõita rattaga 180 km ja joosta sinna otsa veel maraton? Vastus on lihtne: nad ei maksa mitte võistluse, vaid kuuluvuse eest.
Möödunud nädalavahetusel toimunud WRC Delfi Rally Estonia 2025 tõi Lõuna-Eesti teede äärde üle 50 000 pealtvaataja, ergutades seeläbi mitut majandussektorit.
Sagedamini esinevad kaebused puudutavad nii Eesti kauplejaid, kes müüvad pileteid teistes liikmesriikides toimuvatele üritustele kui ka välismaa ürituste korraldajaid, kes müüvad pileteid Eestis toimuvatele üritustele Eesti piletimüügiportaalide kaudu.