Ekspress Grupp kasvatab hoogsalt digitellimuste mahtu
Ekspress Grupi väljaannete digitellimuste aastane kasv 10% on hea tulemus, arvestades Baltimaade majanduses kestvat keerulisemat aega, ütleb Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 12% (II kvartalis 6%, I poolaastas 5%), ulatudes 119 811ni.
50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kahanes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga -10% (II kvartalis kasvas 2%, I poolaastas kahanes -3%), ulatudes 24 460ni.
Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kahanes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga -1% (II kvartalis kasvas 2%, I poolaastas 0%), ulatudes 7388ni.
Lätis kasvas A/S Delfi digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 23% (II kvartalis 3%, I poolaastas -4%), ulatudes 33 840ni.
Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11% (II kvartalis 1%, I poolaastas 8%), ulatudes 47 758ni.
Leedu meediaportaali Lrytas digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 13% (II kvartalis -3%, I poolaastas -1%), ulatudes 11 627ni.
Lõppes Eesti Meediavabaduse Koalitsiooni kaaseesistumine
30. juunil lõppes Eesti kaaseesistumine Meediavabaduse Koalitsioonis – roll, mida Eesti täitis alates 2023. aasta juulist. Alates homsest võtab koalitsiooni kaaseesistuja rolli Saksamaa kõrval üle Soome.
Tänavuse Äripäeva Otsustajate TOPis on turunduse, meedia ja meelelahutuse sektoriga seotud inimesi kokku 22. Margus Linnamäe on oma mõjuvõimu säilitanud, esimese 10 mõjuka turundus- ja meediavaldkonna tegija hulgast leiab kaks naist.
Eesti inimestel on põhjust uhke olla, sest Eesti tõusis sel aastal maailma pressivabaduse indeksi edetabelis möödunud aastaselt 6. kohalt ülikõrgele 2. kohale.