• 01.07.25, 09:24

Tsahkna: Eesti teab hästi, mida tähendab vaba meedia puudumine

30. juunil lõppes Eesti kaaseesistumine Meediavabaduse Koalitsioonis – roll, mida Eesti täitis alates 2023. aasta juulist. Alates homsest võtab koalitsiooni kaaseesistuja rolli Saksamaa kõrval üle Soome.
Tsahkna: Eesti teab hästi, mida tähendab vaba meedia puudumine
Viimase kahe aasta jooksul on Eesti aktiivselt edendanud vaba ja sõltumatut meediat, juhtides tähelepanu meediavabadust ohustavatele teguritele – alates valeinfo levikust kuni välisriikide infomanipulatsiooni ja mõjutustegevuseni. Samuti oleme aktiivselt seisnud väljendusvabaduse kaitse eest digikeskkonnas. „Eesti teab ajaloo tõttu väga hästi, mida tähendab elada ühiskonnas, kus vaba meedia on alla surutud ja erinevate arvamuste levik piiratud,” sõnas välisminister Margus Tsahkna. „Just seetõttu peame oluliseks mitmekesise ja sõltumatu meediaruumi edendamist – nii Eestis kui ka rahvusvahelisel tasandil. Meie pühendumust kajastab ka Eesti kõrge teine koht 2025. aasta ajakirjandusvabaduse edetabelis.”

Seotud lood

Uudised
  • 25.06.25, 14:41
Turundus- ja meediavaldkonna otsustajate TOP 22 | MM Grupp hoiab suurimat mõjuvõimu
Tänavuse Äripäeva Otsustajate TOPis on turunduse, meedia ja meelelahutuse sektoriga seotud inimesi kokku 22. Margus Linnamäe on oma mõjuvõimu säilitanud, esimese 10 mõjuka turundus- ja meediavaldkonna tegija hulgast leiab kaks naist.
Uudised
  • 19.06.25, 07:45
Maaleht saab uue peatoimetaja
Augusti keskel saab Maalehe uueks peatoimetajaks Rain Pruul, teatas Delfi Meedia.
Uudised
  • 02.05.25, 10:51
Eesti jõudis pressivabaduse absoluutsesse tippu
Eesti inimestel on põhjust uhke olla, sest Eesti tõusis sel aastal maailma pressivabaduse indeksi edetabelis möödunud aastaselt 6. kohalt ülikõrgele 2. kohale.
Uudised
  • 30.04.25, 12:12
Dividendide TOP: turundus- ja meediavaldkonna miljonid jagunesid vanade tegijate vahel
Äripäeva koostatud Dividendide TOPist selgub, et suurimat omanikutulu turundus- ja meediavaldkonnas sai taas Margus Linnamäe.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele