• 27.06.25, 06:30

CASE STUDY | Elamumessi tõhusaimaks turundusnipiks osutus südamest tulev emotsioon

Juht ei pea haldama sotsiaalmeediat, tal ei pea seda isegi olema, aga ta peab olema oma sündmuse ja ettevõtmise nägu, sest mitte keegi ei suuda müüa paremini ja autentsemalt, kui inimene, kes hingab seda ideed, ütleb Elamumessi turundus- ja kommunikatsioonipartner Olesija Saue messi peakorraldaja Mait Schmidti kohta.
Elamumessi pidulikul avamine 04.06.2025
  • Elamumessi pidulikul avamine 04.06.2025
  • Foto: Grete Kägo
Aastaid tippjuhte, ettevõtjaid ja poliitikuid nende personaalse brändi teadlikul kujundamisel ja juhtimisel toetanud Olesija Saue sai Elamumessil taas kinnitust sellele, et persoonibränding töötab. „Inimesed ostavad inimesi. Eriti neid, kellel on suured unistused,“ on ta kindel. „Kui sa kohtud inimesega, kellel on selge visioon, kirg, siiras kohalolu ja julgus olla haavatav, siis sa tead, et sellest saab midagi erilist.“

Seotud lood

Uudised
  • 20.06.25, 12:12
CASE STUDY | Tugevad sõnumid ja null allahindlust. KIAFi silmapaistvad heategevuskampaaniad
Mittetulundus- ja heategevusorganisatsioonide turundus ja reklaamid ei mängi samade reeglitega nagu kommertsreklaam. Siin ei piisa humoorika video ja soodushinna näitamisest.
Uudised
  • 05.06.25, 11:01
CASE STUDY | Hiltoni 10-minutiline tiktok pani pikemaks peatuma
„Kes üldse vaataks 10-minutilist TikTokki?“ küsiti sotsiaalmeedias ja ajakirjanduses. Hilton otsustas selle vastuolu täiel määral ära kasutada.
Uudised
  • 21.05.25, 11:42
CASE STUDY | Väikeste Šveitsi mägikülade turunduskampaaniad, mis ajasid segadusse ja tõid turistid kohale
Hetkel, mil saadi aru, et traditsioonilised reklaamid, brošüürid ja reisimessid enam ei tööta, läks kahes Šveitsi pisikese mägikülas tõeliseks turismimölluks.
Uudised
  • 08.05.25, 12:41
CASE STUDY | Hot dog kui ärimudel: Costco geniaalne kahjumistrateegia
Kui Ameerika päritolu hulgimüügikaupluste kett Costco 40 aastat tagasi oma 1,5 dollarit maksva hot dog’i ja joogi komboga välja tuli, ei osanud keegi aimata, et sellest saab ettevõtte üks tähtsamaid sümboleid ja turundussõnumi kandjaid.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele