• 25.06.25, 14:41

Turundus- ja meediavaldkonna otsustajate TOP 22 | MM Grupp hoiab suurimat mõjuvõimu

Tänavuse Äripäeva Otsustajate TOPis on turunduse, meedia ja meelelahutuse sektoriga seotud inimesi kokku 22. Margus Linnamäe on oma mõjuvõimu säilitanud, esimese 10 mõjuka turundus- ja meediavaldkonna tegija hulgast leiab kaks naist.
Turundus- ja meediavaldkonna otsustajate TOP 22 | MM Grupp hoiab suurimat mõjuvõimu
  • Foto: Andras Kralla
Otsustajate TOPi tippu jõuavad Eesti äriilma kõige mõjukamad isikud. Edetabel on koostatud kõigi Eesti äriliidrite omavahelisi nn board-room-kontakte analüüsides. Kokku on loetud ettevõtete tippjuhtide, nõukogu liikmete ja eraisikust omanike unikaalsete ärikontaktide võrgustik, kaalutud on iga seost, lähtudes isiku positsioonist ja ettevõtte iseloomust.

Seotud lood

TOP
  • 17.07.24, 14:40
Meediavaldkonna otsustajate TOP: Linnamäe mõjuvõim on vähenenud
Tänavuse Äripäeva Otsustajate TOPis on meediasektoriga seotud inimesi kokku viis. Margus Linnamäe mõjuvõim on pisut langenud, TOP 200 hulka on lisandunud üks uus meediavaldkonnaga seotud isik.
Uudised
  • 30.04.25, 12:12
Dividendide TOP: turundus- ja meediavaldkonna miljonid jagunesid vanade tegijate vahel
Äripäeva koostatud Dividendide TOPist selgub, et suurimat omanikutulu turundus- ja meediavaldkonnas sai taas Margus Linnamäe.
TOP
  • 27.02.25, 14:18
Gaselli TOP | Vaata, kes tegid turundussektoris kiireima spurdi!
Äripäeva Gaselli TOPi ehk kiire kasvuga ettevõtete edetabelisse jõudis tänavu kokku 29 reklaaminduse, turu-uuringute, ürituskorralduse, disaini, telesaadete tootmise või telemarketingiga seotud ettevõtet.
TOP
  • 26.11.24, 13:35
Lisandväärtuse TOP 500-st leiab 6 reklaamisektori ettevõtet
Ettevõtete lisandväärtuse edetabeli esimese saja hulgas on enam kui pooled kaubandusfirmad ning ka üks reklaaminduse sektori ettevõte.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele