Eesti kasvuettevõtte Montonio, mis pakub e-poodidele soodsamaid makselahendusi ja järelmaksuvõimalusi, turundusjuhiks sai juuli keskpaigas neliteist aastat turundus- ja meediavaldkonnas tegutsenud Rasmus Vaino.

- Rasmus Vaino
- Foto: Oliver Tsupsman
„Alustasime enda turundusjuhi jahiga juunikuu alguses ning postitasime võimalikult paljudesse kanalitesse kuulutused ja kuulutasime otsingutest ka enda isiklikelt sotsiaalmeedia kontodelt, et meie sõnum võimalikult kaugele ulatuks,“ rääkis turundusjuhi otsingutest Montonio kaasasutaja Karel Nappus. Ta ütles, et CMO positsioonile kandideeris üle 70 turundaja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.