• 22.07.21, 14:46

Montonio turundusjuhiks sai pika turundus- ja meediavaldkonna kogemusega Rasmus Vaino

Eesti kasvuettevõtte Montonio, mis pakub e-poodidele soodsamaid makselahendusi ja järelmaksuvõimalusi, turundusjuhiks sai juuli keskpaigas neliteist aastat turundus- ja meediavaldkonnas tegutsenud Rasmus Vaino.
Rasmus Vaino
  • Rasmus Vaino
  • Foto: Oliver Tsupsman
„Alustasime enda turundusjuhi jahiga juunikuu alguses ning postitasime võimalikult paljudesse kanalitesse kuulutused ja kuulutasime otsingutest ka enda isiklikelt sotsiaalmeedia kontodelt, et meie sõnum võimalikult kaugele ulatuks,“ rääkis turundusjuhi otsingutest Montonio kaasasutaja Karel Nappus. Ta ütles, et CMO positsioonile kandideeris üle 70 turundaja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele