Eesti kasvuettevõtte Montonio, mis pakub e-poodidele soodsamaid makselahendusi ja järelmaksuvõimalusi, turundusjuhiks sai juuli keskpaigas neliteist aastat turundus- ja meediavaldkonnas tegutsenud Rasmus Vaino.

- Rasmus Vaino
- Foto: Oliver Tsupsman
„Alustasime enda turundusjuhi jahiga juunikuu alguses ning postitasime võimalikult paljudesse kanalitesse kuulutused ja kuulutasime otsingutest ka enda isiklikelt sotsiaalmeedia kontodelt, et meie sõnum võimalikult kaugele ulatuks,“ rääkis turundusjuhi otsingutest Montonio kaasasutaja Karel Nappus. Ta ütles, et CMO positsioonile kandideeris üle 70 turundaja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.