• 17.06.25, 10:26

Eesti inimeste lemmikbrändid: YouTube, Kalev, Swedbank ja Smart-ID

Kantar Emori uuringu kohaselt on Eesti inimeste jaoks kõige meeldivama brändi tiitli esikoha pärast juba aastaid konkureerinud YouTube ja Kalev, seekord jäi peale YouTube. Sellele järgneb Kalev ning siis väga tasavägiselt Swedbank ja Smart-ID.
Eesti inimeste kõige meeldivaima brändi tiitli esikoha pärast konkureerivad juba aastaid YouTube ja Kalev, siis see asta jäi peale YouTube
  • Eesti inimeste kõige meeldivaima brändi tiitli esikoha pärast konkureerivad juba aastaid YouTube ja Kalev, siis see asta jäi peale YouTube
  • Foto: Christian Wiediger on Unsplash
Kantar Emori uuringueksperdi Katrin Männaste sõnul on YouTube olnud läbi aastate meeste, rahvuse lõikes sagedamini mitte-eestlaste lemmik. „Kui varem hindasid brändi eriti nooremad mehed, siis nüüdseks on brändi positsioon keskealiste ja vanemate hulgas isegi tugevam,“ kommenteeris Männaste. „Möödunud aastase esikoha loovutanud Kalevi meeldivuses on seevastu kahel viimasel aastal märgata võidukäiku just noorte, alla 25-aastaste hulgas,“ lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele