Eesti võttis 2023. aastal vastu riigihangete strateegilised põhimõtted, mille sihiks on viia rohkem läbi keskkonnahoidlikke, sotsiaalselt vastutustundlikke ja innovatsioonihankeid, et toetada riigile oluliste eesmärkide saavutamist.
Kuigi uus määrus jõustub Eestis kaks nädalat enne kohalikke valimisi ja segadust veel jätkub, kinnitatakse TTJAst, et määrus ei laiene enne 10. oktoobrit avaldatud poliitreklaamidele.
Äsja avalikustatud riikide mainet mõõtvas Global Soft Power Index’is langes Eesti möödunud aastaga võrreldes 8 kohta, kuna uuringu paneelriikide hulka lisandus ka Venemaa.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.