• 10.06.25, 09:51

Tarbijad on pessimistlikud, ent kindlustunne paraneb

Kindlustunde taastumise aluseks võivad olla positiivsed muutused majandusnäitajates, ütleb Kantar Emori uuringute juht Aivar Voog.
Tarbijad on pessimistlikud, ent kindlustunne paraneb
  • Foto: Freepik
Kantar Emor hakkab juunist igakuiselt avaldama Eesti inimeste kindlustundeindeksi ning usaldusindeksi näitajaid.

Seotud lood

Uudised
  • 23.04.25, 11:29
Uus reaalsus: päritolumaa enam ei müü, hind ja kvaliteet aga küll
Tarbijakäitumise värsked uuringud Eestis ja Lätis näitavad, et toidu ostmisel on mõlemas riigis peamiseks kriteeriumiks hind.
Uudised
  • 21.05.25, 10:05
Eesti inimesed on toidukaupluste veebiteenustega rahulolematud
Kantar Emori uuringust selgub, et kõrgeima soovitusindeksi sai toidukaupluste veebikanalite seas e-Selver.
Uudised
  • 03.04.25, 10:10
UURING | Tarbija ostuotsus sünnib koostisosade põhjal
A. Le Coqi tellitud uuringu eesmärk oli välja selgitada, millised vastutustundlikkusega seotud sõnumid toodetel kõnetavad Eesti tarbijaid kõige enam.
Uudised
  • 26.02.25, 11:51
Toidu ja esmatarbekaupade hinnad söövad eestlaste külmkapid tühjaks
Pea pooled Eesti inimesed leiavad, et nende rahaline olukord on muutunud viimase aastaga halvemaks, näitab SEB Panga finantskindlustunde uuring.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele