• 10.06.25, 09:51

Tarbijad on pessimistlikud, ent kindlustunne paraneb

Kindlustunde taastumise aluseks võivad olla positiivsed muutused majandusnäitajates, ütleb Kantar Emori uuringute juht Aivar Voog.
Tarbijad on pessimistlikud, ent kindlustunne paraneb
  • Foto: Freepik
Kantar Emor hakkab juunist igakuiselt avaldama Eesti inimeste kindlustundeindeksi ning usaldusindeksi näitajaid.

Seotud lood

Uudised
  • 23.04.25, 11:29
Uus reaalsus: päritolumaa enam ei müü, hind ja kvaliteet aga küll
Tarbijakäitumise värsked uuringud Eestis ja Lätis näitavad, et toidu ostmisel on mõlemas riigis peamiseks kriteeriumiks hind.
Uudised
  • 21.05.25, 10:05
Eesti inimesed on toidukaupluste veebiteenustega rahulolematud
Kantar Emori uuringust selgub, et kõrgeima soovitusindeksi sai toidukaupluste veebikanalite seas e-Selver.
Uudised
  • 03.04.25, 10:10
UURING | Tarbija ostuotsus sünnib koostisosade põhjal
A. Le Coqi tellitud uuringu eesmärk oli välja selgitada, millised vastutustundlikkusega seotud sõnumid toodetel kõnetavad Eesti tarbijaid kõige enam.
Uudised
  • 26.02.25, 11:51
Toidu ja esmatarbekaupade hinnad söövad eestlaste külmkapid tühjaks
Pea pooled Eesti inimesed leiavad, et nende rahaline olukord on muutunud viimase aastaga halvemaks, näitab SEB Panga finantskindlustunde uuring.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele