• 23.04.25, 11:29

Uus reaalsus: päritolumaa enam ei müü, hind ja kvaliteet aga küll

Tarbijakäitumise värsked uuringud Eestis ja Lätis näitavad, et toidu ostmisel on mõlemas riigis peamiseks kriteeriumiks hind.
Uus reaalsus: päritolumaa enam ei müü, hind ja kvaliteet aga küll
  • Foto: Freepik
Samas kerkivad esile mitmed huvitavad erinevused: eestlased on kodumaisuse osas pisut ükskõiksemad kui lätlased ning lätlased usaldavad rohkem sõltumatuid laboratoorseid kvaliteediuuringuid.

Seotud lood

Uudised
  • 03.04.25, 10:10
UURING | Tarbija ostuotsus sünnib koostisosade põhjal
A. Le Coqi tellitud uuringu eesmärk oli välja selgitada, millised vastutustundlikkusega seotud sõnumid toodetel kõnetavad Eesti tarbijaid kõige enam.
Uudised
  • 07.04.25, 09:20
UURING | Eesti inimesed soovitaksid enim just neid ettevõtteid
Eelmise aastaga võrreldes on tõusnud laevanduse, kindlustusvaldkonna ning infrastruktuuri ettevõtete keskmine soovitusindeks.
Uudised
  • 20.02.25, 13:12
Uuring näitab, mida maailm Eestist arvab
Äsja avalikustatud riikide mainet mõõtvas Global Soft Power Index’is langes Eesti möödunud aastaga võrreldes 8 kohta, kuna uuringu paneelriikide hulka lisandus ka Venemaa.
Uudised
  • 18.12.24, 07:00
Kuidas arvestada turunduses tarbijate finantstundlikkusega?
2023. aastaga võrreldes on Eestis kasvanud finantstundlike inimeste osakaal, kes on parimate pakkumiste otsingul, selgus dentsu Merkury Estonia uuringust.
Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele