Värskest Kantar Emori uuringust selgub, et Eesti elanikud hindavad ettevõtetest kõrgeimalt ja soovitaksid julgelt sõpradelegi Lux Expressi, Rahva Raamatut ja Jetoili. Esiviisikusse jõudsid ka Synlabi ja Meliva kliinikud.
Oma tee järgimine, fookus heasoovliku ning kaasava töökeskkonna osas on vilja kandnud – iga swedpankur on kultuuri hoidmisel oma panuse andnud, märgib Swedbanki personalijuht Liisa-Maria Lees.
Turundusse investeerimisest ja selle vajalikkuse selgitamisest ettevõtte juhtkonnale pääsu ei ole, sest konkurents on suur, sõnab Passwordi konverentsil üles astuv Tallinna Ülikooli BFMiturunduslektor ja Mosaici tegevjuht Alar Pink.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.