• 03.04.25, 13:53

Top Tööandja 2024: tööl peab ka lõbus olema

Oma tee järgimine, fookus heasoovliku ning kaasava töökeskkonna osas on vilja kandnud – iga swedpankur on kultuuri hoidmisel oma panuse andnud, märgib Swedbanki personalijuht Liisa-Maria Lees.
Swedbanki personali- ja haldusdivisjoni juht Liisa-Maria Lees
  • Swedbanki personali- ja haldusdivisjoni juht Liisa-Maria Lees
  • Foto: Swedbank AS
Ligi 10 000 inimese hääled on kokku loetud ning Eesti kõige paremad tööandjad on üheksas erinevas ärisektoris välja valitud. Igal Top Tööandja uuringus osalejal oli võimalus anda oma hääl ettevõttele, kus nad kõige enam sooviksid töötada.

Seotud lood

Uudised
  • 02.04.25, 08:13
Top Tööandjad 2024: pangad tegid puhta töö
Ligi 10 000 inimese hääled on kokku loetud ning Eesti kõige paremad tööandjad on välja valitud.
Uudised
  • 27.03.25, 06:30
Inimesed jälgivad inimesi – ja märkavad brändi
Tugev tööandja bränd ei teki üksnes ametlike kanalite kaudu. Kui inimesed märkavad teie töötajaid, märkavad nad ka teie ettevõtet.
Uudised
  • 12.03.25, 15:04
Vaata, kes on Eesti tööandja brändingu säravaimad tähed
Täna autasustati 2024. aasta parimaid tööandja brändingu tegusid konkursil The Magnet Employer Branding Awards Eesti 2025. Lisaks tunnustati aasta tööandja brändingu spetsialisti.
Uudised
  • 28.02.25, 10:16
Mis takistab töötajaid brändisaadikuks hakkamast?
Mitte iga töötaja ei tunne end brändisaadikuna mugavalt, kuid teadliku toetusega saab ebakindlusest enesekindlus.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele