Vaata, kes on Eesti tööandja brändingu säravaimad tähed
Täna autasustati 2024. aasta parimaid tööandja brändingu tegusid konkursil The Magnet Employer Branding Awards Eesti 2025. Lisaks tunnustati aasta tööandja brändingu spetsialisti.
Konkursi korraldaja ja Instar EBC tegevjuhi Kersti Vannase sõnul on olukorras, kus tööjõud on muutunud piiramatust ressursist piiratuks, kriitiliselt oluline, et Eesti tööandjad tegeleks strateegiliselt tööjõu hoidmise ja leidmise tõhustamise ja süstematiseerimisega ning tööandja brändinguga. „On rõõm, et nii paljud Eesti organisatsioonid teevad suurepärast tööd selles vallas ning ka Magneti konkursi esitatud tööde tase on kõrge. Me võime uhked olla, et meie tööandjad on silmapaistvad teerajajad.“
Bränd ei ole enam see, mida ettevõte ise enda kohta välja ütleb, vaid see, mida ütlevad selle kohta nii töötajad kui kliendid, kirjutab Your Brand Up Studio persooni- ja tööandja brändingu strateegEvelin Org.
Helmese viimase viie aasta töö näitab väga selgelt, et tööandja brändi loomine on pikaajaline ja sihikindel protsess ja selle timmimine võtab aega aastaid, sõnas Visionest Institute’i juht Anu-Mall Naarits.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.