• 07.03.25, 09:30

Tiina Lokk: Jõhvi filmilinnak annab uue hoo nii Eesti filmi- kui loometööstusele

Jõhvi saab tuleval aastal filmilinnaku ehk multimeedia- ja loometööstusinkubaatori, mida Pimedate Ööde Filmifestivali direktor Tiina Lokk peab erakordselt oluliseks.
ELi toel loodav Jõhvi filmilinnak hõlmab loometööstusinkubaatorit, filmistuudioid ning digi- ja multimeediainkubaatorit.
  • ELi toel loodav Jõhvi filmilinnak hõlmab loometööstusinkubaatorit, filmistuudioid ning digi- ja multimeediainkubaatorit.
  • Foto: Erik Riikoja
Tiina Loki sõnul saavad uues filmilinnakus kokku nii traditsiooniline filmitegemine, klassikaline filmitehnoloogia kui ka kõige uuemad ja innovaatilisemad ideed meie startup-maailmast.

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.24, 12:30
Eesti filmitööstus saab riigilt 11 miljonit eurot
Selle toel luuakse Jõhvi äriparki terviklik ja Eestis ainulaadne filmitööstuskompleks, mis hakkab pakkuma võimalust filmi- ja audiovisuaaltööstuse produktsioonide teenindamiseks.
Uudised
  • 07.10.16, 10:27
Eestisse kavandatakse Läänemere suurimat filmistuudiot
Eesti filmitootjad on pannud seljad kokku ning asunud looma Tallinnasse Balti Manufaktuuri alale Läänemere suurimat filmilinnakut. Mitut suuremõõtmelist stuudiot ning filmi- ja reklaamitööstuse ettevõtteid koondav Tallinna Filmilinnak aitab elavdada filmiteenuste eksporti ja meelitada siia senisest enam välisvõttegruppe. Eesti filmitootjate visioon on tuua aastas Eestisse 10-15 rahvusvahelist produktsiooni ning seeläbi miljoneid eurosid meie majandusse.
Uudised
  • 10.02.25, 12:23
Super Bowl 2025: miljoneid dollareid maksvate reklaamklippide pidupäev
Pühapäeval vastu esmaspäeva Eesti aja järgi toimunud Super Bowl’il debüteeris terve rida uusi, glamuurseid ja kuulsustest tulvil reklaame.
Uudised
  • 26.02.25, 09:41
TV3 saab uue programmidirektori
TV3 Grupp Eesti programmidirektori ametisse asub alates 3. märtsist Olle Mirme, kelle peamiseks sihiks saab meediagrupi telekanalite sisuline arendamine.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele