• 30.01.25, 14:50

Kas üheleheküljeliste pakkumiste aeg on tõesti ümber?

Sinu potentsiaalne klient võib öelda, et soovib saada üheleheküljelist (one-pager) kokkuvõtet pakkumisest. Aga tegelikult tahab ta saada kogu infot, mis aitab tal ostuotsuse võimalikult kiiresti ja vähese vaevaga teha.
Kas üheleheküljeliste pakkumiste aeg on tõesti ümber?
  • Foto: Unsplash
Üheleheküljeliste materjalide probleem on see, et ehkki neid sageli küsitakse, ei vasta need päriselu vajadusele.

Seotud lood

Saated
  • 20.12.24, 15:39
Müügimaailma tulevik: personaliseeritud müük tehisintellekti abil
„Digiturunduse praktikumis“ vestlevad saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst ja AI‑startupi UKU kaasasutaja Henrik Aavik sellest, kuidas tehisintellekti abil muuta müük ja turundus tõhusamaks ja isikupärasemaks.
Uudised
  • 23.09.24, 12:10
Kas ka sinu müügikirjades leidub neid tüüpvigu?
Vahel võivad head kavatsused päädida sellega, et su müügikiri teeb lihtsalt lugeja silmadele haiget. Seda vältida on aga imelihtne, kui järgida mõnd lihtsat keelereeglit.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.08.24, 13:15
Mis takistab teil müüki kasvatada?
Tihti on ettevõtetes ebavajalikud positsioonid, ebaefektiivsed tööprotsessid ning "vahtu", mis võtab aega, energiat ja fookust oluliselt. Selleks on kõige kiirem viis kaasata “abikäsi”.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele