• ST
  • 14.11.24, 12:06

Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus

Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi: “Turundus ja müük toetuvad toodangu ja teenuse kvaliteedile ning tegelikult on just need kõige olulisemad komponendid tootmisettevõttele selleks, et oma klientide hulka kasvatada.”
  • Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi: “Turundus ja müük toetuvad toodangu ja teenuse kvaliteedile ning tegelikult on just need kõige olulisemad komponendid tootmisettevõttele selleks, et oma klientide hulka kasvatada.” Foto: Mattias Lunge
2009. aastal loodud Adfactory on 15 aasta jooksul saavutanud kindla positsiooni Eesti juhtivate reklaamitootjate seas, pakkudes igapäevaselt valgusreklaamide ja erimööbli tootmise lahendusi. Ettevõtte klientide ja koostööpartnerite võrgustik ulatub üle Baltikumi ja Skandinaavia kuni Kesk-Euroopani. Pidevalt arenev ja laienev kliendibaas kasvatab Adfactoryt nii mahtude kui ka teadmiste poolest.
„Meie suurim tugevus on võimekus lahendada klientide üha keerukamaid ja spetsiifilisemaid projekte kiiresti ja tõhusalt. Lisaks on meie jaoks võtmetähtsusega pidev investeering uutesse tehnoloogiatesse ja olemasolevate täiustamine,” sõnab Adfactory asutaja.
Pikalt reklaaminduses tegutsenud Mägi leiab, et ettevõtted suurendavad oma kliendibaasi orgaaniliselt koos kaubamärgi tuntuse kasvuga. “Turundus ja müük toetuvad toodangu ja teenuse kvaliteedile ning tegelikult on just need kõige olulisemad komponendid tootmisettevõttele selleks, et oma klientide hulka kasvatada” annab Mägi Adfactory näitel ka teistele organisatsioonidele nõu, kuidas on suudetud oma klientide arvu pidevalt kasvatada.
Adfactory põhitooteks on kaubamärgi valgusreklaam, mida näeb linnapildis peamiselt kaubanduskeskuste sise- ja välisfassaadidel. „Meie valdkonna peamised trendid on seotud elukeskkonna digitaliseerumisega. Tavaline ostukeskkonna sisekommunikatsioon ja ärikinnisvara kontakt kliendiga on automatiseeritud ja toimub digikanalite kaudu,” lisab ta. „Näiteks võib tuua TV-ekraanide massilise kasutuselevõtu meelelahutuskeskustes ja QR-koodide rakendamise toidukohtades. Tarbijaid saadab kliendikesksus igal sammul – nutitelefonist nutiviidanduseni nii söögikohas kui ka meelelahutuskeskuses.”

Rahvusvahelised partnerid seavad suunda

Kuigi digitaalsete viidanduse lahenduste osakaal on kasvutrendis, keskendub Adfactory endiselt klassikaliste valgusreklaamide ja erimööbli tootmisele, mis moodustavad lõviosa käibest. Ettevõte toodab lahendusi rahvusvaheliselt tuntud brändidele, nagu Vapiano, Saab, Utilitas, Lidl, olles tugev koostööpartner disaini- ja arhitektuuribüroodele ning ehitusettevõtetele Skandinaavias ja Euroopas. „Just suurte rahvusvaheliste partnerite puhul on hästi näha, et ettevõtted soovivad kogu oma kliendi- ja müügikeskkonna arendada välja brändispetsiifiliselt. Iga reklaamlahendus, riiul, valgusti ja diivan on läbi mõeldud ning peab olema meie poolt detailselt toodetud,“ selgitas Mägi rahvusvahelisi trende.

Keskkonnasõbralikud valikud ja inspireeriv töökeskkond

Adfactory mõistis juba mitme aasta eest, et tootmisettevõttena tuleb olla keskkonnateadlik. See on eriti olulinekaasaegses ärikeskkonnas, milles ebaefektiivne mall ei toimi. Lähitulevikuolulisteks arengusammudeks on ettevõtte juhatuse liikme sõnul tootmiskeskkonna uuendamine ja taastuvenergiavõimaluste rakendamine. „Töökeskkonna väljakutsed on ajas muutuvad, mida suuresti mõjutavad klientide järjest spetsiifilisemad soovid ning osaliselt ka sisemine innovatsioon. Me improviseerime julgelt ja üritame kontorimugavused tehase töökeskkonda segada. Kuigi tehasepõrandal on puhtust saavutada raskem kui kontoris, aitab nende kahe töökeskkonna plusside kombineerimine taandada miinuseid ning luua kergemat, positiivsemat ja mõnusamalt keskkonda,” selgitab Mägi ettevõtte visiooni.
Jan Mägi sõnab, et Adfactory iga projekt on rätseplahendus ja kõik valmib ettevõtte tänapävases Tänassilma tootmishoones – alates disainist kuni valmis toote pakendamiseni. „Oleme suutnud komplekteerida meeskonna, kuhu kuuluvad oma valdkonna spetsialistid. 15 tegevusaasta jooksul on meie tiimil kogunenud ulatuslik kogemus erinevate valgusreklaamide valmistamisel ja erimööbli tootmisel,“ märgib Mägi. „Meie eesmärgiks on toota vastupidavad ja kvaliteetsed lahendused ning selleks kasutame peamiselt puitu, metalli, klaasi ja plastikut. Valgusreklaamide puhul kasutame kvaliteetseid LED-valgusteid, mis aitavad kõigil reklaamidel särada linnapildis pimedal ajal,“ lubab Adfactory juhatuse liige.
Tutvu Adfactory lahendustega kodulehel ja Facebookis.
Adfactory Design OÜ
Aadress: Valdmäe põik 1, Tänassilma küla, Harjumaa
Avatud: E-R kl 7.30-16
Telefon: +372 524 4532
e-post: [email protected]
Adfactory Design eesmärgiks on toota vastupidavad ja kvaliteetsed lahendused ning selleks kasutatakse peamiselt puitu, metalli, klaasi ja plastikut. Valgusreklaamide puhul kasutatakse kvaliteetseid LED-valgusteid, mis aitavad kõigil reklaamidel särada linnapildis pimedal ajal.
  • Adfactory Design eesmärgiks on toota vastupidavad ja kvaliteetsed lahendused ning selleks kasutatakse peamiselt puitu, metalli, klaasi ja plastikut. Valgusreklaamide puhul kasutatakse kvaliteetseid LED-valgusteid, mis aitavad kõigil reklaamidel särada linnapildis pimedal ajal. Foto: Mattias Lunge

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele