• 23.09.24, 12:10

Kas ka sinu müügikirjades leidub neid tüüpvigu?

Vahel võivad head kavatsused päädida sellega, et su müügikiri teeb lihtsalt lugeja silmadele haiget. Seda vältida on aga imelihtne, kui järgida mõnd lihtsat keelereeglit.
Keeleteadlane ja -toimetaja Helen Roots jagamas keelesoovitusi konverentsil Müügijuhtimine 2024
  • Keeleteadlane ja -toimetaja Helen Roots jagamas keelesoovitusi konverentsil Müügijuhtimine 2024
Keeleteadlane ja -toimetaja Helen Roots tõi konverentsil Müügijuhtimine 2024 välja mõned põhjuseid, miks sinu Eriti Ahvatlev Pakkumine lõpetab lõpuni lugemata prügikastis. Võib-olla ei olegi tegu kehva toote või kõrge hinnaga, nagu kipud kahtlustama, võib-olla on asi hoopis keelevigades. Siit leiad hulgaliselt linke, mida enne kirja koostamist uurida või mille abil oma kirja keeleliselt üle kontrollida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele