2025. aasta jooksul muutub töötajate koolitamine Euroopa Liidu AI määruse raames ettevõtjatele kohustuslikuks.
Foto: PetaPixel
Šveitsi Föderaalse Tehnikaülikooli (EPFL) teadlase Maksym Andriushchenko värske uurimus näitab AI-süsteemide märkimisväärseid turvanõrkusi. Ta demonstreeris edukalt, kuidas on võimalik kõikide juhtivate keelemudelite turvameetmetest mööda hiilida.
RMK-le sobis see, et saan sõidab tagurpidi ja inimene istub valepidi looma seljas, ideaalselt. Ka lendama pani inimesi AI ise, sõnas RMK turundusjuht Anu Lill.
Apple on tehisaruga jännis, OpenAI tutvustab uut agenti ning Rooma paavst tunnustas tehisintellekti võimalusi, kuid rõhutas selle eetilise kasutamise vajalikkust.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“