Hoolimata tehisaru kasvavast kasutamisest reklaaminduses aitavad digiturunduskampaaniates tulemusi saavutada hoopis personaliseerimine ning sihtrühma ja kohaliku turu eripäradega arvestamine.
Tehisintellekti poolt loodud Coca-Cola selleaastane jõulureklaamide seeria on põhjustanud mitmesuguseid vastureaktsioone, millest mõnes süüdistatakse tuntud limonaaditootjat isegi jõuluvana tapmises.
Üha suurematest investeeringutest jääb tähelepanu saavutamiseks väheks, sest tihtipeale unustame turundajatena, et inimesed tegelikult ei taha reklaame vaadata, kirjutab Havas Media strateeg Triin Hook.
Meediaagentuuride TOPi võitja kasvatas kasumit 1,2 korda ning peab oma edu saladuseks tipptasemel tehnoloogia ja andmepõhise analüüsi ühendamist inimliku loovuse ja strateegilise mõtlemisega.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.