• 06.12.24, 06:30

Tasulised reklaamid ei ole surnud

Inimesed ei taha lihtsalt näha enam igavaid ja ühetaolisi reklaame, kirjutab Printify digitaalse turunduse juht Toms Otisons.
Printify digitaalse turunduse juht Toms Otisons
  • Printify digitaalse turunduse juht Toms Otisons Foto: Printify
Hoolimata tehisaru kasvavast kasutamisest reklaaminduses aitavad digiturunduskampaaniates tulemusi saavutada hoopis personaliseerimine ning sihtrühma ja kohaliku turu eripäradega arvestamine.

Seotud lood

Uudised
  • 03.12.24, 15:39
Coca-Cola jõulukampaania: mis juhtus küll jõuluvanaga?
Tehisintellekti poolt loodud Coca-Cola selleaastane jõulureklaamide seeria on põhjustanud mitmesuguseid vastureaktsioone, millest mõnes süüdistatakse tuntud limonaaditootjat isegi jõuluvana tapmises.
Uudised
  • 22.11.24, 12:54
Kuidas mõõta tähelepanu?
Üha suurematest investeeringutest jääb tähelepanu saavutamiseks väheks, sest tihtipeale unustame turundajatena, et inimesed tegelikult ei taha reklaame vaadata, kirjutab Havas Media strateeg Triin Hook.
Uudised
  • 14.11.24, 09:20
Müraga müra vastu ei saa
Reklaamihulga kasv on viinud brändi ja tarbija vahelise distantsi suurenemiseni, leiab Convertali partner ja digiteenuste juht Christina Värno.
TOP
  • 07.11.24, 08:59
Meediaagentuuride TOP: võitis tehnoloogia ja inimliku loovuse sümbioos
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
Meediaagentuuride TOPi võitja kasvatas kasumit 1,2 korda ning peab oma edu saladuseks tipptasemel tehnoloogia ja andmepõhise analüüsi ühendamist inimliku loovuse ja strateegilise mõtlemisega.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele