• 07.11.24, 08:59

Meediaagentuuride TOP: võitis tehnoloogia ja inimliku loovuse sümbioos

Meediaagentuuride TOPi võitja kasvatas kasumit 1,2 korda ning peab oma edu saladuseks tipptasemel tehnoloogia ja andmepõhise analüüsi ühendamist inimliku loovuse ja strateegilise mõtlemisega.
Inspired Universal McCann’i  tegevjuht Vitali Bondarenko
  • Inspired Universal McCann’i tegevjuht Vitali Bondarenko Foto: Erakogu
TOPi esimese koha hõivas kindlalt Inspired Universal Mccann OÜ, auväärset teist ja kolmandat kohta jagavad aga Intense Growth Hub OÜ ning Itech Media Solutions OÜ.

Seotud lood

Uudised
  • 16.09.24, 10:06
Eesti suurim meediaagentuur saab uue juhi
Eesti suurim meediaagentuur Inspired Universal McCann otsustas ettevõttes ümber reorganiseerida juhatuse liikmete rollid, et ükski oluline teema ei jääks tänases kiiresti muutuvas maailmas tähelepanuta.
Majandustulemused
  • 11.07.24, 14:55
Insipired Universal McCann ei anna oma liidripositsiooni käest
Täisteenust pakkuv meediaagentuur Inspired Universal McCann’i müügitulu 2023. aastal oli 23,1 miljonit. Ettevõte on jätkuvalt suurima müügituluga meediaagentuur Eestis, mille juhipositsiooni hoiavad nad juba 2013. aastast.
TOP
  • 02.11.23, 16:01
Meediaagentuuride TOPi võitja: oleme number üks meediaagentuur aastast 2013
Lisatud meediaagentuuride TOPi tabel
Meediaagentuuri Inspired Universal McCann juht Meelis Järvela sõnul pakuvad nad oluliselt laiemat koostööskaalat, kui seda on traditsiooniline meediaost ja pelgalt massimeedia kasutamisega ei saavuta enam samu tulemusi, mis olid realistlikud veel kümme aastat tagasi.
Uudised
  • 12.07.23, 14:50
Kuidas läks kolmel suurimal meediaagentuuril möödunud aastal?
Kogusime kokku ja võrdlesime meediaagentuuride majandustulemusi. Kirjutasime lahti kolme suurima käibega meediagentuuri tulemused ning nende eesmärgid 2023. aastaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele