• 07.10.24, 10:37

Nädala naksik: lilletädi naerutab ja kutsub null-korrusele

Eesti lilleäri Mileedi on ära tabanud väga eestlasliku eneseiroonia. Ega keegi teine tohigi meie üle nalja teha peale meie endi.
Vahel piisab sotsiaalmeedia turundusel ka lihtsalt heast karakterist, ei midagi muud suurejoonelist.
  • Vahel piisab sotsiaalmeedia turundusel ka lihtsalt heast karakterist, ei midagi muud suurejoonelist.
  • Foto: Mileedi sotsiaalmeedia kuvatõmmis
TikTokis ja mujal sotsiaalmeedias on Mileedi lillekaupluste keti populaarsemad videoklipid kogunud üle saja tuhande vaatamise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele