• 07.10.24, 10:37

Nädala naksik: lilletädi naerutab ja kutsub null-korrusele

Eesti lilleäri Mileedi on ära tabanud väga eestlasliku eneseiroonia. Ega keegi teine tohigi meie üle nalja teha peale meie endi.
Vahel piisab sotsiaalmeedia turundusel ka lihtsalt heast karakterist, ei midagi muud suurejoonelist.
  • Vahel piisab sotsiaalmeedia turundusel ka lihtsalt heast karakterist, ei midagi muud suurejoonelist.
  • Foto: Mileedi sotsiaalmeedia kuvatõmmis
TikTokis ja mujal sotsiaalmeedias on Mileedi lillekaupluste keti populaarsemad videoklipid kogunud üle saja tuhande vaatamise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele