• 07.10.24, 10:37

Nädala naksik: lilletädi naerutab ja kutsub null-korrusele

Eesti lilleäri Mileedi on ära tabanud väga eestlasliku eneseiroonia. Ega keegi teine tohigi meie üle nalja teha peale meie endi.
Vahel piisab sotsiaalmeedia turundusel ka lihtsalt heast karakterist, ei midagi muud suurejoonelist.
  • Vahel piisab sotsiaalmeedia turundusel ka lihtsalt heast karakterist, ei midagi muud suurejoonelist.
  • Foto: Mileedi sotsiaalmeedia kuvatõmmis
TikTokis ja mujal sotsiaalmeedias on Mileedi lillekaupluste keti populaarsemad videoklipid kogunud üle saja tuhande vaatamise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele