• 18.09.24, 12:54

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: agressiivse müügita ja tagasihoidliku eelarvega märkimisväärse kasvuni

Eramaa läbis brändiuuenduse ning soovis jõuliselt turul esile tulla, kasvatades orgaaniliselt ja jätkusuutlikult päringute ja kontaktide arvu 100%.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: agressiivse müügita ja tagasihoidliku eelarvega märkimisväärse kasvuni
Siinkohal tuli appi agentuur Convertal, kes aitas ettevõttel võrreldes möödunud aastaga kasvatada lead’ide arvu suisa 200%. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu bränding/pikaajaline turundus sotsiaalmeedias/content marketing kategoorias.

Seotud lood

Uudised
  • 13.09.24, 15:43
Millised on Eesti parimad digitööd? Aasta Digitegu 2024 võitjad ja grand prix on selgunud
13. septembril Mustamäe Apollo Kinos toimunud digiturunduse aastakonverentsil tulid muu hulgas esitlusele Aasta Digitegu 2024 võidutööd ja kuulutati välja parimatest parim digiturunduse kampaania ehk grand prix.
Uudised
  • 16.09.24, 15:31
Galerii: Best Internet 2024
13. septembril toimus Mustamäe Apollo Kinos digiturunduse aastakonverents Best Internet 2024, kus muu hulgas tulid esitlusele ja autasustati Aasta Digitegu 2024 võidutöid ja žürii selgitas välja parimatest parima digiteo ehk grand prix'.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele