• 16.09.24, 15:31

Galerii: Best Internet 2024

13. septembril toimus Mustamäe Apollo Kinos digiturunduse aastakonverents Best Internet 2024, kus muu hulgas tulid esitlusele ja autasustati Aasta Digitegu 2024 võidutöid ja žürii selgitas välja parimatest parima digiteo ehk grand prix'.
Best Internet oli inspireeriv ja praktiline jagades kuulajatele mitmeid põnevaid mõtteid. Seekordsel konverentsil oli fookuses uusimad arengud olulistel teemadel digiturunduses – AI, Google, SEO, Meta, kogukondade loomine ja eelarve planeerimine. Lavale astusid eksperdid Eestist ja Soomest. Tegusa konverentsipäeva lõpuks saime kokku 25 digiturundusesoovitust aastaks 2025.
Traditsiooniliselt tulid konverentsil esitlusele ka Aasta Digutegu 2024 võidutööd, mida oli kokku üksteist, ning žürii selgitas välja ka kategooriateülese grand prix'. Vaata, millised olid sel aastal Aasta Digitegu 2024 võidutööd ja grand prix.
Vaata fotogaleriid ka Aasta Digitegu 2024 autasustamisest.
Fotograaf: Raul Mee
Registreeru erihinnaga 299 eurot (km-ga 364,79 eurot) Best Internet 2025. Erihind kehtib kuni 30. september.
Registreeru SIIN

Seotud lood

Uudised
  • 13.09.24, 15:43
Millised on Eesti parimad digitööd? Aasta Digitegu 2024 võitjad ja grand prix on selgunud
13. septembril Mustamäe Apollo Kinos toimunud digiturunduse aastakonverentsil tulid muu hulgas esitlusele Aasta Digitegu 2024 võidutööd ja kuulutati välja parimatest parim digiturunduse kampaania ehk grand prix.
Uudised
  • 29.08.24, 10:10
Irina Piiskoppel: traditsioonilised digistrateegiad nõuavad täielikku ülevaatmist
Tanki digiturunduse juhi tänavuse Aasta Digitegu konkursi züriiliikme Irina Piiskoppeli sõnul moodustavad vanad head kanalid nagu otsingureklaam ja e-posti turundus jätkuvalt olulise osa digistrateegiast, kuid tõenäoliselt lihtsalt veidi ajakohastatud kujul.
Uudised
  • 30.08.24, 11:28
Christina Värno: ka digis peaks olema fookus püsivate suhete loomisel
Convertali digiturunduse juht ja partner ning tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Christina Värno sõnul on digiturundajal tänaste majandustingimuste ja langusfaasidega kergem toime tulla. Ta lisas, et tarbija tähelepanu, mille eest võidelda, täna sisuliselt ei ole. On vaid üleküllus.
Uudised
  • 19.08.24, 09:55
Sander Maasik: iga kampaania juures on kõige olulisem arvestada kliendi tausta ja konteksti
Delfi Meedia reklaamidirektor ja tänavuse Best Interneti üks esinejatest Sander Maasik rõhutas, et digiturunduse efektiivsuse mõistmiseks on esmalt oluline selgeks teha, mida soovitakse saavutada - kas selleks on müük või brändi tuntuse kasvatamine.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele