• 31.07.24, 15:43

Silver Vohu: teeme tehisaruga üha rohkem koostööd

SEB Panga turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juhi Silver Vohu sõnul tõuseb tänu AI kasutamisele turundustekstide keskmine kvaliteet tunduvalt.
Silver Vohu
  • Silver Vohu
Silver Vohu sõnas, et järjest rohkem tuleb asju juurde, kus nad kasutavad tehisaru ja enamasti on see praegu üks suur katsetamine. “Palju on veel palju kimbatusi ja teadmatust seoses tehisaruga,” märkis ta ja lisas, et seni on nad muu hulgas teinud AI abiga reklaamide visuaale ja palju tekste ning tema sõnul ongi just tekstilise AI areng eriti põnev.

Seotud lood

Uudised
  • 29.05.24, 09:29
Tänavune Best Internet võtab luubi alla uusimad arengud digiturunduses
Digiturunduse aastakonverents Best Internet tuleb jälle ja toimub taaskord ühepäevase üritusena 13. septembril Mustamäe Apollo kinos. Programm on paigas ja konverentsile saab soodsaima hinnaga registreeruda juba täna.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele