• 25.07.24, 13:21

Jalgpalli Euroopa meistrivõistlused 2024: kuidas suurendada reklaamide mõju vaatajaskonna andmete põhjal?

Kantar Media annab ülevaate, kuidas saab andmete põhjal lugeda välja jalgpallifännide profiile ning kuidas see aitab meedia- ja turundussektoritel parandada sihitud turundustegevusi.
Jalgpalli Euroopa meistrivõistlused 2024: kuidas suurendada reklaamide mõju vaatajaskonna andmete põhjal?
  • Foto: Unsplash
Deborah Kirner Kantar Mediast tutvustab TGI Global Quick View uuringu tulemusi, et näidata, kuidas inimkeskne mõõtmine ja vaatajaskonna profiilide loomine aitab parandada ning luua meediaplaane. Kuna nii Euroopa kui ka teiste maailma piirkondade elanike pilgud olid suunatud kuuks ajaks mitmetele jalgpalli võistlustele, siis valmistusid ka meedia- ja turundussektorite ettevõtted reklaamide loomiseks, et kasutada ära kõrget vaatajaskonna kaasatust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele