• 27.05.24, 11:36

Kiievi reklaamifestivali shortlisti jõudsid kolme Eesti agentuuri tööd

Sel aastal 25. korda toimuva Kiievi rahvusvahelise reklaamifestivali (KIAF) shortlisti jõudsid kolme Eesti agentuuri tööd, kokku kaheksa tööd 16 kategoorias.
Agentuuri Neway tehtud töö brändile Punctum jõudis KIAF finaali kahes kategooras.
  • Agentuuri Neway tehtud töö brändile Punctum jõudis KIAF finaali kahes kategooras.
  • Foto: KIAF
Festivali shortlisti jõudsid kolm tööd agentuurilt Not Perfect Tallinn, kolm tööd Newaylt ja kaks tööd Tabascolt.

Seotud lood

Uudised
  • 08.05.24, 09:58
Eesti agentuuri pakendid jõudsid NAPA Baltikumi konkursi shortlisti
Lisatud Urmas Villmanni kommentaar
Agentuur Kontuur Leo Burnetti poolt disainitud pakendid jõudsid maineka NAPA Baltikumi pakendidisaini konkursi finaali.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele