• 09.05.24, 10:10

Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast

Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet teatas jaanuari lõpus, et võtab koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega.
  • Konkurentsiamet teatas jaanuari lõpus, et võtab koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega.
  • Foto: Andras Kralla
Konkurentsiameti koondumise teate järgi tahab Target Masteri üle valitseva mõju (üle 50prosendilise osaluse) omandada reklaamifirma Playground Advertising. Amet teatas jaanuaris, et võttis koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega.

Seotud lood

Uudised
  • 22.01.24, 15:20
Amet võttis Postimehe reklaamifirma tehingu teravama pilgu alla
Konkurentsiamet alustas täiendavat menetlust koondumise üle, millega Postimees Grupp tahab müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele