Autor: Best Marketing • 30. jaanuar 2024

Passwordi soodushind lõpeb 2. veebruaril. Kirjas on juba üle 300 turundaja

Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 20.-21. märtsil 2024 taas Kultuurikatlas. Tule Sina ka, sest veel vaid kuni 2. veebruarini on võimalik registreeruda soodushinnaga.

Seekordsel Passwordil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Ajal, mil digikanalite kaudu saab kõike kiiresti ja tulemuslikult müüa, kipuvad paljud turundajad brändi tähtsuse unustama. Brändi ehitamine võtab aega ja seda on raske mõõta. Terve üõlvkond turundajaid on üles kasvanud teadmisega, et digikanalites reklaamides saab mõõdetavaid tulemusi väga kiiresti.

Tutvu Password 2024 programmiga SIIN ning registreeru soodushinnaga 549 eurot (km-ga 669,78 eurot), mis kehtib kuni 2. veebruarini (k.a). Konverentsi tavahind on 799 eurot (km-ga 958,80). Hetkel on konverentsil kirjas juba üle 300 turundaja. Vaata osalejate nimekirja SIIN.

Bränd on oluline, ka digiajastul.

Konverentsil tuleb juttu:

- Kuidas brändi mõõta?

- Millal peaksid noored digiettevõtted hakkama tegelema brändinguga?

- Kuidas sotsiaalmeedias brändi ehitada?

- Kuidas värskendada vana ja tuntud brändi?

- Miks on ka avalikus sektoris bränding oluline?

- Tööandja brändi loomine

- Lõhnabränding

Peasaali juhib juba tuntud ja armastatud Mihkel Raud ning paralleelsaali modereerib Dali Karat.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700