Seekordsel Passwordil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Ajal, mil digikanalite kaudu saab kõike kiiresti ja tulemuslikult müüa, kipuvad paljud turundajad brändi tähtsuse unustama. Brändi ehitamine võtab aega ja seda on raske mõõta. Terve üõlvkond turundajaid on üles kasvanud teadmisega, et digikanalites reklaamides saab mõõdetavaid tulemusi väga kiiresti.
Tutvu Password 2024 programmiga SIIN ning registreeru soodushinnaga 549 eurot (km-ga 669,78 eurot), mis kehtib kuni 2. veebruarini (k.a). Konverentsi tavahind on 799 eurot (km-ga 958,80). Hetkel on konverentsil kirjas juba üle 300 turundaja. Vaata osalejate nimekirja SIIN.
Bränd on oluline, ka digiajastul.
Konverentsil tuleb juttu:
- Kuidas brändi mõõta?
- Millal peaksid noored digiettevõtted hakkama tegelema brändinguga?
- Kuidas sotsiaalmeedias brändi ehitada?
- Kuidas värskendada vana ja tuntud brändi?
- Miks on ka avalikus sektoris bränding oluline?
- Tööandja brändi loomine
- Lõhnabränding
Peasaali juhib juba tuntud ja armastatud Mihkel Raud ning paralleelsaali modereerib Dali Karat.