Kas teadsite, et 2022. aastal kulutasid Eesti ettevõtted kogueelarvest keskmiselt 2,2% turundustegevusteks (Kantar Emor, 2022)? Kuidas on olukord muutunud sellel aastal? Selle selgitamiseks vajame ka Teie sisendit.
Vastamisele kulub umbes 15 minutit. Küsimustikule vastamiseks klikkige palun SIIN. Tähtaeg 11. veebruar.
Kõik vastajad saavad pärast uuringu valmimist üheks kuuks tasuta juurdepääsu uuringu põhitulemustele interaktiivses Power BI tööruumis, sealhulgas võrdlusele 2022. ja 2021. aasta andmetega. Põhitulemused sisaldavad üldistatud andmeid kõikide osalenud organisatsioonide tausta, turunduseelarve osakaalu ja turunduskulude jaotumise kohta. Samuti loosime uuringus osalejate vahel välja 5 raamatut „Marketing 6.0: The Future Is Immersive“.
Tallinna Ülikool BFM turunduslektor ja Mosaic OÜ juhataja Alar Pink esitleb tänavusel turunduskonverentsil Password Kantar Emori poolt läbiviidud uuringu “Eesti turundspraktikad: turunduse võtmenäitajad, prioriteedid ja tulevikuplaanid” tulemusi.
Vaata Passwordi infot ja programmi SIIT ja registreeri end konverentsile SIIN.