Autor: Marko Laanes • 30. jaanuar 2024

Marko Laanes: täna peab hea turundaja olema ka vähemalt keskpärane IT-inimene

Turundusmaailm on iga päevaga muutumas aina digitaalsemaks, mistõttu jõuab turule järjest uusi tööriistu. See on Elisa ärikliendi ja uute teenuste turunduse valdkonna juhi Marko Laanese sõnul kaasa toonud olukorra, kus tõeliselt head turundusinimesed peavad kohati muutuma ka IT-inimesteks.

Turundus on alati olnud tehniline töö. Aastakümneid tagasi tuli meeletult kasuks see, kui turundaja mõistis trükikodade võimeid-piire, täna tuleb aru saada kõigest digitaalsest. Ja mitte ainult aru saada, vaid mida päev edasi, seda enam ka kättpidi IT-teemades sees olla. Erinevaid IT-lahendusi, mis mingit pidi igapäevase turundustööga seotud on, on lihtsalt sellises hulgas, et teistmoodi enam ei saa.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700