• 31.05.23, 12:51

Elisa turundusjuht: kui palju on andmepõhises turunduses ruumi kõhutundele?

Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes sõnab arvamusloos, et mida päev edasi, seda vähem on turundusotsuste tegemisel ruumi kõhutundele, kuid nii nagu ei saa robot hakata psühholoogiks, ei saa ka turundusmaailmast inimloomust, instinkte ja mõnikord olude sunnil pimesi jooksmist täielikult eemaldada.
Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes.
  • Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes.
Õigete valikute tegemisel peaks tänases turunduses andmed olema kõige aluseks. Keda peaks sihtima? Andmed ütlevad. Mis kanaleid peaks kasutama? Andmed ütlevad. Kas mõni sõnum töötas? Andmed ütlevad. Kas kampaania oli kasumlik? Andmed ütlevad. Ükskõik kui palju sooviks turundaja ego, et õigeid vastuseid teaks vaid tema, siis mida päeva edasi, seda vähem saab turundustöös andmeid ja nende paljastatud (ebameeldivat) tõde ignoreerida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele