Autor: Marko Laanes • 31. mai 2023

Elisa turundusjuht: kui palju on andmepõhises turunduses ruumi kõhutundele?

Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes sõnab arvamusloos, et mida päev edasi, seda vähem on turundusotsuste tegemisel ruumi kõhutundele, kuid nii nagu ei saa robot hakata psühholoogiks, ei saa ka turundusmaailmast inimloomust, instinkte ja mõnikord olude sunnil pimesi jooksmist täielikult eemaldada.
Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes.

Õigete valikute tegemisel peaks tänases turunduses andmed olema kõige aluseks. Keda peaks sihtima? Andmed ütlevad. Mis kanaleid peaks kasutama? Andmed ütlevad. Kas mõni sõnum töötas? Andmed ütlevad. Kas kampaania oli kasumlik? Andmed ütlevad. Ükskõik kui palju sooviks turundaja ego, et õigeid vastuseid teaks vaid tema, siis mida päeva edasi, seda vähem saab turundustöös andmeid ja nende paljastatud (ebameeldivat) tõde ignoreerida.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700