"Digiturunduse praktikumi" saates tuleb juttu andmetest, nende kogumisest ja kasutamises turunduses. Selleks oleme saatesse kutsunud Salesforce’i juurutuspartneri GBC juhi Juri Dusko ja konsultandi Taavi Uudami.
- Taavi Uudam, Juri Dusko ja saatejuht Priit Kallas. Foto: Äripäev
Saates arutletakse ka selle üle, kuidas ettevõtted andmetest kasumit võtta, räägitakse juttu ettevõtte sisesest koostööst osakondade vahel ning kuidas ettevõtte sisesed andmed saavad koostööle kaasa anda. Lisaks arutletakse ka andmete kvaliteedi ja GDPRi teemadel.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Kõhutunde turunduselt andmepõhisele turundusele
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.