Tänane turundus ja laiem kliendikogemuse loomine sõidab suuresti andmete peal. Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes märgib aga arvamusloos, et pimesi andmeridu vaadates on lihtne endale jalga tulistada.
- Elisa Eesti uute teenuste turundusjuht Marko Laanes.
Tänane turundus ja laiem kliendikogemuse loomine sõidab suuresti andmete peal: piisab vaid heita pilk graafikutele ja tabelitele ning on justkui üheselt selge, mida tehakse õigesti, mida tehakse valesti ja mis on need valukohad, millele saab turunduseesmärkide täitmiseks vajutada või mida on hoopis kliendi hoidmise nimel tarvis parandada.
Seotud lood
Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes sõnab arvamusloos, et mida päev edasi, seda vähem on turundusotsuste tegemisel ruumi kõhutundele, kuid nii nagu ei saa robot hakata psühholoogiks, ei saa ka turundusmaailmast inimloomust, instinkte ja mõnikord olude sunnil pimesi jooksmist täielikult eemaldada.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.