Autor: Marko Laanes • 30. august 2023

Elisa turundusjuht: andmed on turundaja parimad sõbrad, kui nendega läbi saada osatakse

Tänane turundus ja laiem kliendikogemuse loomine sõidab suuresti andmete peal. Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes märgib aga arvamusloos, et pimesi andmeridu vaadates on lihtne endale jalga tulistada.
Elisa Eesti uute teenuste turundusjuht Marko Laanes.

Tänane turundus ja laiem kliendikogemuse loomine sõidab suuresti andmete peal: piisab vaid heita pilk graafikutele ja tabelitele ning on justkui üheselt selge, mida tehakse õigesti, mida tehakse valesti ja mis on need valukohad, millele saab turunduseesmärkide täitmiseks vajutada või mida on hoopis kliendi hoidmise nimel tarvis parandada.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700