Autor: Marko Laanes • 13. november 2023

Elisa turundusjuht: AI rongile ei pea ilmtingimata hüppama

Suure kasu kõrval on võimalik AI-le valede eelduste ja ootustega lähenedes toota ka hulgaliselt kahju, seda eriti siis, kui AI rongile on hüpatud lihtsalt seepärast, et kardetakse sellest maha jääda, kirjutab arvamusloos Elisa ärikliendi- ja uute teenuste turundusjuht Marko Laanes.
Elisa ärikliendi- ja uute teenuste turundusjuht Marko Laanes.

AI on võimas. Selles pole küsimustki. Aga võimekusel ja vajalikkusel on oluline vahe. Täna on lihtne langeda lõksu, kus justkui iga väiksemagi probleemi lahendamiseks võib turult leida uue ja põneva tehisintellektil põhinev vidina, mis lubab ära teha mingi asja nii hästi, et hakkad mõtlema, kuidas enne üldse kuidagi hakkama said. Vajad teksti? AI vidin teeb. Vajad pilti? Pole muret, AI joonistab. Vajad reklaami taustale põntsuvat muusikat? Anna aga AI-le ette. Vaja Facebooki reklaame optimeerida? No mis seal ikka, AI teeb.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700