Loovagentuur La Ecwador tiimiga liitus tugeva analüütilise võimekusega sotsiaalmeedia spetsialist Mery-Ly Riis.
Mery-Ly Riis omandas bakalaureusekraadi EBS-is, kuhu sattus täiesti juhuslikult. Esialgu plaanis Riis minna Tartu Ülikooli õppima õigusteadust, kuid sattus hoopis ettevõtluse ja turunduse maailma. EBS-ist tuli kirg turunduse vastu ning juba kolmanda aasta lõpus oli ta täiskohaga sotsiaalmeedia spetsialist meediaettevõttes Delfi Meedia, kus ta töötas ligi kaks aastat. Delfi Meedias tegi ta koostööd erinevate väljaannetega nagu Anne & Stiil, Pere ja Kodu, Tervis Pluss ja Eesti Naine. Muidugi ei saa ära unustada ka uudisteportaali Delfi, millega Riis omandas esimese TikToki konto haldamise kogemuse. Tänaseks on konto kogunud arvestatava hulga jälgijaid, mis illustreerib tema professionaalsust ning oskusi sisuloome osas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Augusti keskel liitus La Ecwadori meeskonnaga uus digitiimi juht Kairit Vainult, kellel on on varasem 10-aastane kogemus loovagentuurist Age Creative.
Tänavu oma 25. juubelit tähistav agentuur La Ecwador on viimase aastaga jõudsalt laienenud. Värskete liikmetena on lisandunud Loomeväljale kolm kogenud tegijat, keda ühendab üks ja sama – soov raputada Eesti reklaamimaastikku.
USA filmidest on tekkinud stereotüüp, kus perepoeg on tavaliselt see, kes ei viitsi tööd teha ja keegi teine peab selle tema eest ära tegema, kuid hüvesid saab sellegipoolest perepoeg. Tegelikkuses tuleb aga pereettevõttes töötades palju rohkem pingutada, tõestamaks, et oma tööd tehakse tõesti hästi, rääkis pereettevõttes La Ecwador meediajuhina töötav Kert Aavik Äripäeva raadiosaates.
Reklaamiagentuuri La Ecwador projektijuht Mairi Talving, kes on ettevõttes töötanud juba 16 aastat, rääkis intervjuus muu hulgas, milline oluline roll on agentuuri ja kliendi vahelises töös projektijuhil ning kuidas see on ajas muutunud. Omapoolseid kommentaare jagas ka agentuuri üks pikaajalisemaid kliente Nõo Lihatööstus.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.