Autor: Marili Niidumaa • 31. august 2022

Pereettevõtjast reklaamiagentuur La Ecwador purustab USA filmidest pärit stereotüübi

USA filmidest on tekkinud stereotüüp, kus perepoeg on tavaliselt see, kes ei viitsi tööd teha ja keegi teine peab selle tema eest ära tegema, kuid hüvesid saab sellegipoolest perepoeg. Tegelikkuses tuleb aga pereettevõttes töötades palju rohkem pingutada, tõestamaks, et oma tööd tehakse tõesti hästi, rääkis pereettevõttes La Ecwador meediajuhina töötav Kert Aavik Äripäeva raadiosaates.
Heily Aavik ja Kert Aavik
Foto: Erakogu

Pereettevõttest dividendide välja jagamise kohta tõdeb perekond, et taolisi otsuseid võetakse vastu osanike koosolekul ja kuna on olnud keerulisemad aastad, on mõistlik ettevõtte kasum omakorda ettevõtte kasvu investeerida. "Hea palk on see, mis peab tagama võimaluse osanikel soovi korral näiteks kinnisvara osta, mitte dividendid," tõdeb 25 aastat tagasi rajatud turundus- ja reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700