Kolme ettevõtet (Orkla Eesti, Circle K Eesti ja Telia Eesti) ühendas muu hulgas see, et mitte liiga kaua aega tagasi tegid nad suurema brändi puudutava muudatuse. Orkla Eesti tehtud Kalevi maiustuste pakendite muutus tekitas omajagu furoori, samas on ettevõtte mainekus kasvanud, eriti noorte seas, ja tänavu olid nad mainekuse edetabelis esikohal. „Pigem oli see julge otsus Eesti tuntumat brändi – nagu Kalev on – muutma minna. Need otsused, mis täna hakkavad vilja kandma, on tehtud mõnda aega tagasi – julgelt 2,5 aastat tagasi otsustasime,“ rääkis ettevõtte juht Kaido Kaare. Tema sõnul ei olnud neil ootust, et kõik toetavad seda muutust. „Kindlasti on neid, kes on väga kriitilised ja kellele üldse ei meeldi. Meie jaoks ei ole küsimus oranžis värvis, vaid tervikus, mis Kalevi brändi ehitamisega kaasas käib.“