Aasta Digitegu 2023 võitja case study: köögimööbli e-poe töömahu mitmekordne kasv Google’i reklaamide toel
Köögimööbel24 tellimustöödele tekkis poole aastaga järjekord, päringute arv kasvas 141 protsenti ja veebilehe liiklus 33 protsenti. Tulemus tõi agentuurile Convertal Aasta Digitegu 2023 võidu Google’i reklaami kategoorias.
Circle K suvise mobiilimängu äpp läks suurepäraselt käima ja oli Eestis allalaaditud äppide edetabelis neli nädalat esikohal. Tulemus tõi agentuurile EssenceMediacom Estonia Aasta Digitegu 2023 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Glowberry on sel aastal oma vahenditega loodud Eesti ilubränd, mille neli kõige edukamat mõjuisikute koostööd tõid kokku üle 11 000 euro müügitulu ning kõige edukam koostöö tõi vähemalt 143 ostu. Tulemus tõi Aasta Digitegu 2023 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.
WOW Digital tõstis Stargate Hydrogeni miljonieuroste toodete müüki läbi Google Adsi ja hinnapäringute maht kasvas tänu sellele 335 protsenti. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu Google’i reklaami kategoorias.
Tänu affiliate kanalile suutis Mediabrands Digital kasvatada airBalticu müügitulu kampaaniaperioodil 478 protsenti. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu innovaatilise digiturunduse kategoorias.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.