Autor: Andreas Kaju • 11. september 2023

Andreas Kaju: koondamine on kriis ja seda tuleks juhtida

Koondamine on ebameeldiv nii neile, keda koondatakse, kes peavad koondamisotsuseid tegema ja sellest teatama kui ka neile, kes ettevõttesse jäävad, kirjutab META Advisory juhtivpartner Andreas Kaju, ja jagab viis nõuannet, kuidas koondamiste kommunikatsiooni võimalikult valutult teha.
Kommunikatsiooniettevõtte META Advisory juhtivpartner Andreas Kaju.
Foto: Jake Farra

Kuna tulevik on ebakindel ehk Eestisse on üha raskem investeerida geograafilise riski tõttu, eksport langeb, majandus kahaneb ja tehnoloogiaidudel on kiire kasumlikuks muutumisega, tuleb iga nädal uudiseid mõne ettevõtte koondamisotsusest. Koondamisi viiakse tihti läbi viisil, kus see läheb planeeritust raskemini ning aastaid ehitatud tugevad brändid saavad tugeva mainekahju. Kuidas viia koondamiste kommunikatsioon läbi nii, et ettevõtte maine ja selle inimesed võimalikult vähe kannataksid?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700