All Media Eesti müügitulu sai suuresti mõjutatud venekanalite reklaamimahu vähenemise tõttu ning tulemustele mängis suurt rolli ka muutunud majanduskeskkond seoses sõjategevusega Ukrainas.

- All Media Eesti juht Signe Suur
All Media Eesti müügitulu oli 2022. aastal 15,7 miljonit eurot, mis vähenes võrreldes eelneva aastaga 0,15%, peamiselt venekanalite reklaammahu arvelt, samuti kõrgest inflatsioonist põhjustatud kärbete tõttu. Majandusaasta lõpetati 0,7 miljoni euro suuruse ärikasumiga (aasta varem oli ärikasum 0,19 miljonit).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.